STARKARE ÄN NÅGONSIN

Sitter i skrivande stund och undrar vilken gång i ordningen det är vi gör detta. Och med "detta" menar jag att vi har varit värdelösa på att uppdatera och börjar om. Inte börjar om, men ändå börjar om. Ni fattar. Ni fattar va? Ja det gör ni.
En snabb update i Vircus liv då. Just nu sitter jag, eller vi i Los Angeles. Med andra ord så är Marcus hemma och jag är och hälsar på honom. Tror ni jag mår bra nu eller? Ja, jag mår fruktansvärt bra. Har varit här i snart 2 veckor och har cirkus 1 vecka kvar. Har gjort mycket och har mycket kvar att göra. Det kommer blider typ nu.
Hoppas ni tidigare trogna läsare kommer fortsätta läsa för nu kommer vi uppdatera på löpande band. Det kommer komma mycket härliga bilder från resan. Vad vi har gjort, vart vi har varit, vad vi har köpt, feta saker vi har sett och allt sånt skönt ni vill se. Sen kommer vi självklart fortsätta med våra "Bildmoln" som vi har fått god respons på (vilket värmer, tack kära läsare!).
Så nu ni, nu jävlar, nu kör vi. VIRCUS ÄR TILLBAKA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0