MÖTET MED ANDREAS WIJK

Här om dagen (typ 3 dagar sen) så var vi på Santa Monica pier. Där dom bland annat spelar in Aquamanscenen i Entourage när han springer på en pir och hoppar ut i vattnet. Och på den piren ser jag Andreas Wijk som bloggar för kanal 5. Och hans blogg läser jag varje, verkligen varje dag. Så för mig var det sjukt coolt. Så självklart gick jag fram och sa att jag var ett fan.
Andreas var verkligen en riktigt genuint skön person. Jag hade faktiskt den bilden av honom redan innan jag träffade honom. Jättetrevlig och inte märkvärdig alls. Bara en vanlig skön kille från svealandet. Det var sjukt kul att träffa honom. Det gjorde min dag.
Så har ni inte läst hans blogg så måste ni verkligen göra det. Gå in här för att läsa hans blogg. Tjejer: tycker ni han är snygg på bild? Han är snyggare i verkligheten. Lovar.
Så Andreas: din blogg äger och det ägde att träffa dig. Keep it up/VIRCUS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0