Hyllning (2) Adriana Lima

Ni som följer the international blog vet att min ögonsten Adriana Lima är det bästa som finns. Nu kommer den utlovade "hyllningen" till henne. Hyllning och hyllning, det kommer bilder, lite info och lite videoklipp på henne.
Så njut, bara njut av detta inlägg, ni som inte gillar det. Jag vet inte vad jag ska göra med er. Ni är som en groda utan ben, hopplösa.
Mjukstartar med underbara bilder på den brasilianska ängeln.
Här har ni Victorias Secret fashion show 2010, som är den senaste showen, i HD, hela. Den måste ni bara se, ni måste se alla, det är ren njutning. För både flickor och pojkar. Vet inte vilka som gillar det mest. Men alla älskar det? För er som inte vet så är Adriana en av frontfigurerna för världens största modeshow, "Victorias Secret Fashion Show".
Här har ni en liten intervju med US Weekly Magazine. Candy x4.
Ni som vill vet lite mer om Adriana Lima kan gå in här och läsa lite snabbt om henne. Vem vill inte lära känna henne bättre liksom?
Tyckte ni det var lite klent med information, och att jag la upp lite för få bilder och videoklipp så gör ska vi göra det enkelt för er. Gå in här och lär känna min persika.
Avslutar det bästa inlägget på vircus so far med ett Adriana Lima Exclusive Bildmoln. Hur bra?!
Är "hyllningarna" här på vircus något jag borde fortsätta med? Gillar ni dom? Bra eller anus? Tyck till med en liten lätt kommentar. POK!
PS: Adriana, I love you, keep it up.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0