GLÖM INTE

Imorgon. Är det VM-premiär i ishockeyn. Sverige ställs mot Norge. Jag kommer sitta bänkad med mina grabbar, givet. Lördag tror jag det var Tjeckien som ville ha pesk. Så då är vi framför TV-apparaten igen.
Så. Imorgon 20:15, TV4. Sverige-Norge. Då ska lillebror åka på slå. Finns inget annat. Med ett riktigt bra lag på pappret så tror jag Sverige kan gå riktigt långt. Håll ögonen på Henrik "Z" Zetterberg och NHL-sensationen från Ottawa, Erik Karlsson. Kommer bli riktigt spännande.
Och sen så glömmer ni inte att komma in hos oss här på Vircus och läsa om våra upptåg. Kommer nya uppdateringar imorgon. Ses då. Nu säger vi hej. Hej.
Erik Karlsson, född 90. Sevärd värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0