TA HAND OM VARANDRA

Kolla på denna video. Gör det. Ni måste göra det. Och tänk sen efter. Tänk efter. Ska det få vara såhär? Blir arg, ledsen, förbannad när jag ser denna killen. Fyfan rent utsagt. Ska han behöva gå till skolan rädd, orolig, med en klump i magen? Vad ska dom göra med mig idag? Vad ska dom kalla mig idag? Jag har inga kompisar att hänga med på rasterna.. FYFAN vad arg jag blir.
Så tänk efter. Ta hand om varandra. Alla är värda att må bra och bli bra behandlade. Och nu är det juletider så då ska man ta hand extra mycket om varandra. Familj, vänner, arbetskamrater, skolkamrater, allt vad det nu kan vara. Hjälp världen bli en bättre plats. INGEN SKA BEHÖVA HA DET SOM JONAH, INGEN, INGEN, INGEN! Punkt.
THINK PEOPLE, NO ONE SHOULD HAVE IT LIKE JONAH. TAKE CARE OF EACH OTHER! FRIENDS, FAMILY, COLLEAGUES, SCHOOLFRIENDS ETC. LET'S MAKE THE WORLD AND SCHOOL A BETTER PLACE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0