HERREGUD

Ja, vad ska man säga efter 2-1 mot Ungern? Finns inte mycket att säga. Sverige var bättre, Sverige var värda att vinna, Sverige avslutar som handikappade, Sverige behöver ett nytt försvar. Fixa svenskt medborgarskap till Thiago Silva, Piqué, Sergio Ramos och Nemanja Vidic eller nått. Bästa idéen jag har just nu i alla fall. Dock är Sverige ingen fotbollsnation. Jag håller mig till att kolla på Ibracadabra. Sen pensionerar ja mig med att kolla på allt som har med Sverige och fotboll att göra. Nästan.
Får hålla mig till hockeyn, där har vi i alla fall nått att komma med. Minst sagt. Nu blev ja sugen på att titta på hockey. Hockey äger, fotboll suger. Idag. Tack för nyöppnade Olearys och att dom sänder FBK och NHL (Washington & Detroit) i vinter. Det får jag trösta mig med idag.
Vi ryckte upp oss och gjorde 1-1 i alla fall. Inte nollade iaf.

Sen släckte Ungern lampan i 90:e minuten. KUK!
PS: Tack Johan Elmander och Christian Wilhelmsson som sprang och styrde upp målchanser i alla fall. Ni är värda att nämnas. Precis som Zlatan, som alltid. Ingen annan. Det skulle väll vara Rudolf i så fall (en av Ungerns målskyttar).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0