THAILANDMEMORIES

Dör lite innombords när jag hör denna låten. Just liveversionen också. Den är helt underbart. Rent örongodis skulle jag vilja säga. Vi sitter just nu på hotellrummet och lyssnar på just denna låten och dricker öl. Mår fruktansvärt bra. Det gör vi alla. Så alla föräldrar som läser detta. VI MÅR BRA. Vi har det sjukt bra, vi ser massa coolt och bara njuter.
(Sen måste jag tillägga att det är en stor dag idag. Just nu är klockan 03:56 hemma i Sverige och här i Las Vegas är den 20:56. Så det blev nyss min älskade brors födelsedag. Han blir idag 25 år gammal, han börjar ändå komma upp i åren. Så har ni inte så måte ni gratta honom. Det är han så jävla värd. Han är den bästa personen som går på denna jorden. Finns ingen mänsklig varelse som slår honom. Försök ni bra. Inte ens Zlatan eller Adriana Lima liksom. Det säger det mesta. GRATTIS BROSAN!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0