Ett öga i backspegeln

..så tittar vi lite sabbt på helgen som gått, en riktigt fin helg faktiskt.
Fredagen bestod som vanligt av jobb, till 4 dagen till ära. Efter det åkte jag och Jon till bergvik och inhandlade både alkohol och lite nytt tyg.
Lördagen, the big day. Drog vi nästan alla grabbarna och kollade när Färjestad tog tredje raka matchen mot AIK. Om vi blev nöjda. In till stan och käkade på Via Appia, hem till muffins och sen ut på krogen.
Söndag såg ut som en söndag ska se ut, fast lite lyxigare. Min underbara mamma serverade våfflor till frukost, sen kollade vi (jag, brolle, charlie och pappa) när Färjestad tog den fjärde matchen och kvalifiserade sig till SM-final för 19 (!) gången. Efter det var det en god middag och massa deg.
Guldapan1
En av många bilder från helgen, kommer ett litet bildregn imorgon när jag har orkat ladda upp alla bilder.
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0