Mötley Crües - The Dirt

Har lobbat för den förrut, Mötley Crües memoarer. Det är alltså en bok ja snackar om. Ja, en bok. Jag är inget stort fan av böcker i sig men denna är outstanding. Faller verkligen mig i smaken.
Det var brolle som läste den när vi va på Rhodos i somras och sa att ja verkligen måste läsa den. Har ännu bara kommit 110 sidor eller nått men är helt fast. Rekommenderas starkt alltså, har dock typ 400 sidor av idioti kvar. Underbart!
"Tommy Lee gifte sig med två internationella sexsymboler. Vince Neil dödade en man och förlorade sin dotter i cancer. Nikki Sixx tog en överdos, återuppstod från de döda, och tog ännu en överdos dagen efter. Mick Mars sköt en kvinna och försökte hänga sin egen bror. Och det är bara början..."
Och jag har över 400 sidor kvar, fattar ni vilken sinnessjuk läsning jag har framför mig. Det är bara början liksom, herregud.
MC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0