I virres huvud

Bara en tanke. Visst är det jobbigt med all den vita skiten runt clementinerna när man har skalat dom? Satt precis med problemet och tyckte det var jobbigt bara.
General har också kommit med en ny snus. Long portion, lite längre och lite smalare prillor. Kan vara värt att prova va? Rätt söft faktiskt, tackar Jon för förslaget.
Gruvarbetarna i Chile har kommit upp till marknivå också. Rätt sjuk grej ändå, fast nere i en gruva i typ 3 (?) månader. Måste vara hyfsat skönt för nära och kära att deras käresta får se solljuset igen. För er som inte läst nått eller inte hade en blek om det så kan ni kolla länken här.
http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article7957957.ab
Min sista tanke för kvällen tillägnar jag Zlatan Ibrahimovic. En kille som ligger mig varmt om hjärtat. Jag håller inte på nått lag, jag håller på Zlatan (ta det med en nypa salt). Han ska spela på lördag i Serie A, hoppas jag i alla fall. Läste att han skulle börja på bänken. Vilken smörja det är, klart Ibra ska spela, vill Milan vinna så ska han vara på planen. Så är det bara.
Tack för idag.
Ronne & Ibra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0