Bokmal?

Hej. Idag har jag faktiskt varit iväg och inhandlat mig en bok. Jag kan väl inte påstå att jag är nått sort fan av att läsa böcker, men ja ska ge det ett försök (igen). Köpte boken Mötley Crüe, "the dirt". På förslag av min äldre bror som läste den i somras när vi semestrade på Rhodos (se bild nedan). Han var fängslad från sida 1 till 565 (?), så med andra ord så har jag nog bra läsning framför mig.
Litet smakprov från baksidan:
Whisky och porrstjärnor, bilkrascher, svart läder och höga klackar, överdoser och död är alla ingredienser i Mötley Crües liv - det band vars medlemmar dricker mest, har mest sex och är med arroganta i hela världen.
Kan ju inte sluta bra. Förtsättning följer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0