Han slutar aldrig förvåna

Sa det till Nicke idag. Jag tror inte det finns någon som älskar Zlatan ibrahimovic som vi 2 gör. Oj oj oj. Vilken dundersuccé. Kommer tillbaka till San Siro, spelar mot sin gamla klubb. Inte bara vinner, utan gör det enda och avgörande målet också. Herregud, killen slutar aldrig producera. Ska bli kul och se vart allt detta slutar, god bless Zlatan Ibrahimovic!
Jag skulle kunna sitta och skriva rad efter rad, hur långt inlägg som helst. Men det tar vi en annan gång.
Ett tips till er som också gillar Ibra och hans tankar kolla på den exklusiva intervjun TV10 har gjort med honom.
Den kollar ni på här:
http://www.tv6play.se/play/236653/?autostart=true
PS: Jag önskar mig en Milanmatchtröja i julklapp. Gissa vad det ska stå på ryggen.
Zlatte Ibra klar för Milan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0