Det närmar sig

Nu är snart längtan över. Och nej, jag babblar inte om julafton. Snart är han hemma igen, det känns så jävla gött. Fy fan va ja ska krama sönder sig brorsan. Jag snackar såklart om att min halvjenkare till kompanjon Maco snart är hemma i vår lille håla Karlstad igen. SÅ JÄVLA GÖTT!
Nått som är mindre gött är att jag jobbar varje, VARJE dag han är här, utom julafton och juldagen såklart. Ska dock inte säga han, dom menar jag ju såklart. Kc är ju med, Macos fruntimmer. Klart man har saknat henne med, ses snart guys.
Minns ja inte fel så anländer dom till Karlstad den 16:e, jo ja tackar. Får dock lite halvtaskiga besked av honom. Men han vet väll inte riktigt själv kraken.
Pga dålig update ska ni få ett riktigt bildregn imorgon, för imorgon är jag ledig. Fruktansvärt skönt.
Grattis till mig själv i efterskott på bloggen, nu får ja äntligen gå på bolaget. Se hit all fjortinåringar.
XOXOX Have a safe trip bffs!
IBRA
Zlatan is my homeboy, det är han verkligen. Hälsa Milano!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0